REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STANOWISKA VR VIRTUAL HOUSE SP. Z O.O. SP. K.
- Każdy z uczestników zobowiązuje się do przestrzegania poleceń obsługi VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K..
- Przed każdym użyciem sprzętu uczestnik musi zostać przeszkolony przez obsługę VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K..
- Ze stoiska VR można korzystać wyłącznie w towarzystwie pracowników VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K..
- Każdy gość VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. korzysta z atrakcji na własną odpowiedzialność.
- Osoby korzystające ze stanowiska VR rozpoczynając użytkowanie atrakcji oświadczają, że zapoznały się z niniejszym regulaminem.
- VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. zastrzega sobie prawo do odmówienia udostępnienia Stanowiska VR osobom, których zachowanie wskazuje, że są oni pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Obsługa VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. ma możliwość przerwania zabawy i wyproszenia uczestników, w przypadku gdy jej uczestnicy zachowują się w sposób niezgodny z regulaminem.
- Na obrębie Stanowiska VR obowiązuje całkowity zakaz spożywania żywności oraz napojów zakupionych poza lokalem VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K..
- Klient korzystający ze sprzętu jest za niego odpowiedzialny. Za wszelkie uszkodzenia sprzętu wynikające z jego nieprawidłowego użytkowania odpowiedzialny jest osoba z niego korzystająca. VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. ma w takim wypadku prawo domagać się rekompensaty za spowodowane uszkodzenia
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. S.C. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Społeczną Akademię Nauk(zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)
- W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin Użytkowania Sprzętu: Wpływ na Zdrowie oraz Bezpieczeństwo
- Salon nie bierze odpowiedzialności na decyzję o korzystaniu z usługi VR
- Osoby cierpiące na epilepsję, epilepsję fotogenną, lub miewającym dolegliwości wyżej wymienione mają obowiązek powiadomienia obsługi salonu przed rozpoczęciem korzystania ze strefy VR
- Ataki epileptyczne mogą występować bez wcześniejszej diagnozy przy oglądaniu telewizji, graniu w grę wideo lub symulacji wirtualnej rzeczywistości. Największe zagrożenie występuje poniżej 19 roku życia.
- Główne przeciwwskazania korzystania ze stanowisk Virtual Reality dla osób mających wcześniej styczność z technologią VR (możliwe, że wystąpiły w przeszłości, przy innych symulacjach): drgawki, utrata świadomości, stany epileptyczne przed, w trakcie lub po sesji VR, zaleca się wizytę u lekarza przed podejściem do symulacji.
- Możliwe niepożądane działania po symulacjach, po których należy niezwłocznie przerwać symulację: bóle głowy, drgawki, zaburzenia epileptyczne, gorszy kontakt z rzeczywistością, drganie oczu, ból oczu, potliwość, zawroty głowy, nudności, zaburzenia orientacji, problemy koordynacyjne, senność lub inne objawy podobne do choroby lokomocyjnej.
- Działania niepożądane mogą utrzymywać się do kilku godzin po symulacji.
- Kobietom w ciąży, osobom starszym, osobom cierpiącym na dolegliwości mogące mieć wpływ na odczucia symulacyjne, zaleca się wizytę lekarską przed podejściem do usługi. Jeżeli wcześniej miałeś/aś ataki epileptyczne, zawroty głowy, nudności itp. przy tego typu rozrywkach, zastanów się nad skorzystaniem z usługi.
- Osoby posiadające urządzenia reagujące na fale radiowe (np. rozrusznik serca), nie powinny podchodzić do symulacji bez uprzedniej wizyty u lekarza. Wiąże się to z faktem dużej ilości fal radiowych znajdujących się na terenie lokalu i w obrębie stanowiska.
- Przed rozpoczęciem gry, upewnij się, że gogle wygodnie leżą na głowie a obraz jest czysty i wyraźny. Gogle powinny przylegać do twarzy.
- Zaleca się, dla osób nie mających wcześniejszego kontaktu z Virtual Reality, posiłkowanie się doświadczeniem obsługi salonu, która dobierze odpowiednią aplikację, pozwalającą odnaleźć się w świecie wirtualnym.
- Osoby zmęczone, przejedzone, cierpiące na grypę, gorączkę, migrenę, bóle oczu i uszu mogą spodziewać się spotęgowania objawów już towarzyszących.
- Sugerowana przerwa kilkuminutowa powinna nastąpić po 30 minutach od rozpoczęcia sesji.
- Osoby, które posiadają jakiekolwiek negatywne objawy, nie powinny korzystać z VR przez najbliższe kilka godzin, przynajmniej do ustania objawów.
- Do momentu ustania objawów nie zaleca się obsługiwania maszyn i prowadzenia pojazdów, wykonywania wymagających działań mogących mieć wpływ na kontuzję oraz pogłębianie się objawów (wszystkich działań niosących zagrożenie życia lub poważnego uszczerbku na zdrowiu lub zniszczeniu mienia).
- Jeżeli objawy nie ustaną należy skonsultować się z lekarzem.
- Każde stanowisko powinno po użytkowaniu zostać przeczyszczone ściereczkami antybakteryjnymi. Jeżeli nie ma obsługi w zasięgu ręki, a symulacja została zakończona należy poinformować obsługę.
- Nie należy samemu przestawiać głośności słuchawek, bez konsultacji z obsługą salonu VR, aby zminimalizować zagrożenie dla słuchu użytkownika.
- Gry wideo i korzystanie z nich mogą powodować kontuzje mięśni, skóry oraz stawów. Mogą pojawić się objawy typu: drętwienie, pieczenie, sztywność w stawach, mrowienie. W takim przypadku, należy odpocząć kilka godzin. Jeżeli dolegliwości nie ustają, należy skonsultować się z lekarzem.
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STANOWISKA VR VIRTUAL HOUSE SP. Z O.O. SP. K.
- Każdy z uczestników zobowiązuje się do przestrzegania poleceń obsługi VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K..
- Przed każdym użyciem sprzętu uczestnik musi zostać przeszkolony przez obsługę VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K..
- Ze stoiska VR można korzystać wyłącznie w towarzystwie pracowników VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K..
- Każdy gość VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. korzysta z atrakcji na własną odpowiedzialność.
- Osoby korzystające ze stanowiska VR rozpoczynając użytkowanie atrakcji oświadczają, że zapoznały się z niniejszym regulaminem.
- VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. zastrzega sobie prawo do odmówienia udostępnienia Stanowiska VR osobom, których zachowanie wskazuje, że są oni pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Obsługa VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. ma możliwość przerwania zabawy i wyproszenia uczestników, w przypadku gdy jej uczestnicy zachowują się w sposób niezgodny z regulaminem.
- Na obrębie Stanowiska VR obowiązuje całkowity zakaz spożywania żywności oraz napojów zakupionych poza lokalem VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K..
- Klient korzystający ze sprzętu jest za niego odpowiedzialny. Za wszelkie uszkodzenia sprzętu wynikające z jego nieprawidłowego użytkowania odpowiedzialny jest osoba z niego korzystająca. VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. ma w takim wypadku prawo domagać się rekompensaty za spowodowane uszkodzenia
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez VIRTUAL HOUSE Sp. Z o.o. Sp. K. S.C. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Społeczną Akademię Nauk(zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)
- W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin Użytkowania Sprzętu: Wpływ na Zdrowie oraz Bezpieczeństwo
- Salon nie bierze odpowiedzialności na decyzję o korzystaniu z usługi VR
- Osoby cierpiące na epilepsję, epilepsję fotogenną, lub miewającym dolegliwości wyżej wymienione mają obowiązek powiadomienia obsługi salonu przed rozpoczęciem korzystania ze strefy VR
- Ataki epileptyczne mogą występować bez wcześniejszej diagnozy przy oglądaniu telewizji, graniu w grę wideo lub symulacji wirtualnej rzeczywistości. Największe zagrożenie występuje poniżej 19 roku życia.
- Główne przeciwwskazania korzystania ze stanowisk Virtual Reality dla osób mających wcześniej styczność z technologią VR (możliwe, że wystąpiły w przeszłości, przy innych symulacjach): drgawki, utrata świadomości, stany epileptyczne przed, w trakcie lub po sesji VR, zaleca się wizytę u lekarza przed podejściem do symulacji.
- Możliwe niepożądane działania po symulacjach, po których należy niezwłocznie przerwać symulację: bóle głowy, drgawki, zaburzenia epileptyczne, gorszy kontakt z rzeczywistością, drganie oczu, ból oczu, potliwość, zawroty głowy, nudności, zaburzenia orientacji, problemy koordynacyjne, senność lub inne objawy podobne do choroby lokomocyjnej.
- Działania niepożądane mogą utrzymywać się do kilku godzin po symulacji.
- Kobietom w ciąży, osobom starszym, osobom cierpiącym na dolegliwości mogące mieć wpływ na odczucia symulacyjne, zaleca się wizytę lekarską przed podejściem do usługi. Jeżeli wcześniej miałeś/aś ataki epileptyczne, zawroty głowy, nudności itp. przy tego typu rozrywkach, zastanów się nad skorzystaniem z usługi.
- Osoby posiadające urządzenia reagujące na fale radiowe (np. rozrusznik serca), nie powinny podchodzić do symulacji bez uprzedniej wizyty u lekarza. Wiąże się to z faktem dużej ilości fal radiowych znajdujących się na terenie lokalu i w obrębie stanowiska.
- Przed rozpoczęciem gry, upewnij się, że gogle wygodnie leżą na głowie a obraz jest czysty i wyraźny. Gogle powinny przylegać do twarzy.
- Zaleca się, dla osób nie mających wcześniejszego kontaktu z Virtual Reality, posiłkowanie się doświadczeniem obsługi salonu, która dobierze odpowiednią aplikację, pozwalającą odnaleźć się w świecie wirtualnym.
- Osoby zmęczone, przejedzone, cierpiące na grypę, gorączkę, migrenę, bóle oczu i uszu mogą spodziewać się spotęgowania objawów już towarzyszących.
- Sugerowana przerwa kilkuminutowa powinna nastąpić po 30 minutach od rozpoczęcia sesji.
- Osoby, które posiadają jakiekolwiek negatywne objawy, nie powinny korzystać z VR przez najbliższe kilka godzin, przynajmniej do ustania objawów.
- Do momentu ustania objawów nie zaleca się obsługiwania maszyn i prowadzenia pojazdów, wykonywania wymagających działań mogących mieć wpływ na kontuzję oraz pogłębianie się objawów (wszystkich działań niosących zagrożenie życia lub poważnego uszczerbku na zdrowiu lub zniszczeniu mienia).
- Jeżeli objawy nie ustaną należy skonsultować się z lekarzem.
- Każde stanowisko powinno po użytkowaniu zostać przeczyszczone ściereczkami antybakteryjnymi. Jeżeli nie ma obsługi w zasięgu ręki, a symulacja została zakończona należy poinformować obsługę.
- Nie należy samemu przestawiać głośności słuchawek, bez konsultacji z obsługą salonu VR, aby zminimalizować zagrożenie dla słuchu użytkownika.
- Gry wideo i korzystanie z nich mogą powodować kontuzje mięśni, skóry oraz stawów. Mogą pojawić się objawy typu: drętwienie, pieczenie, sztywność w stawach, mrowienie. W takim przypadku, należy odpocząć kilka godzin. Jeżeli dolegliwości nie ustają, należy skonsultować się z lekarzem.